مشاوره خرید و پشتیبانی

021-63941 و 28424663

اره دیسکی اکتیو مدل AC2430

برند :
دسته بندی : ابزار برقی

اره دیسکی/ برند: اکتیو/ مدل: AC2430 قابلیت تنظیم عمق برش به منظور بهینه سازی برش بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل دارای دسته با روکش نرم خوشدست و ضد عرق کردن دست دارای دسته کمکی جهت افزایش کنترل و کارایی دستگاه دارای رابط پلاستیکی جهت خروج گرد و غبار و یا جهت اتصال به مکنده (مانند جاروبرقی) دارای موتور قدرتمند جهت افزایش قدرت و کارایی دستگاه دارای قفل کن کلید جهت راحتی در استفاده بلند مدت و طولانی از دستگاه

 
شناسه محصول :
Accordion
خرید حضوری
امکان خرید حضوری در شعبه مرکزی
برای هماهنگی خرید کالاهای دارای نشان خرید حضوری در فروشگاه کالا عمران می توانید به آدرس تهران - خیابان حافظ - خیابان سرهنگ سخایی - کوچه سادات شریف - پلاک 11 مراجعه حضوری کنید. برای دیگر محصولات داخل سایت نیز می توانید با هماهنگی قبلی با شماره 02163941 به صورت حضوری تشریف بیاورید.
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
تمامی محصولاتی که در فروشگاه کالا عمران مشاهده می کنید اصلی بوده اند و همگی قبل از ارسال توسط کارشناسان این مجموعه بررسی سلامت فیزیکی می شوند. در این مجموعه هیچ گونه کالای غیر اصلی به هیچ عنوان به فروش نمی رسد. محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی نیز باشند هم به صورت جداگانه و با مدت گارانتی اعلام شده از سوی کمپانی در توضیحات محصول ذکر شده است.
بسته بندی - ارسال
بسته بندی استاندارد و ارسال فوری محصولات
در خرید های اینترنتی، بسته بندی درست محصول و همچنین مدت زمان تحویل کالا همیشه یکی از معضلات مشتریان بوده است. در مجموعه کالا عمران تمامی کالا ها در قسمت انبار بررسی و طبق استاندارد های این مجموعه برای مشتریان بسته بندی خواهد شد. برای ارسال محصولات در تهران و در شهرستان ها نیز سریع ترین روش های ارسالی اعم از پیک - ماشین - وانت - پست - تیپاکس - ترمینال - باربری و سیستم هوایی برای مشتریان صورت می گیرد.
قیمت:

برای اطلاع از موجودی و قیمت تماس بگیرید

توضیحات

اره گردبر یا اره دیسکی یا اره صفحه ای دارای یک تیغه می باشد که یک اره موتور دار است، به صورت چرخشی به دور یک محور در حرکت است و جهت برش مواد مختلف استفاده می شود. به دلیل اینکه کار با اره گردبر آسان است، تبدیل به اره ای محبوب در نجاری و صنعت ساختمان سازی شده است. کاربر در استفاده از این اره مجبور به حرکت دادن مورد برش، حین کار نبوده و حمل و نقل آن نیز بسیار ساده است. بسته به نوع تیغه مورد استفاده در اره ، مواد مختلفی از قبیل چوب، فلز، پلاستیک و سنگ های ساختمانی را می توان با این اره ، برش داد. به وسیله اره گردبر می توانید به سرعت برش های طولی و عرضی بزنید. همچنین امکان زدن برش های اریب نیز با این اره وجود دارد . در استفاده از این اره کاربر این امکان را می یابد تا عمق و ارتفاع تیغه را به دلخواه تنظیم کند.
اره گرد بر اکتیو مدل AC 2430 از جمله ابزارآلات نجاری شرکت اکتیو می باشد که برای برش طولی، عرضی و ایجاد شیار بر روی چوب و فلز استفاده می شود.
این دستگاه مجهز به موتور قدرتمندی است که توانی معادل 2000 وات دارد و تیغه را با سرعت 4700 دور در دقیقه به گردش در می آورد تا عمل برش انجام شود.
در اره های گرد بر این امکان وجود دارد که انواع مختلف تیغه را نصب کرده و با استفاده از آن سنگ های ساختمانی و قطعات فلزی را برش داد.
برای کار با اره گرد بر اکتیو مدل AC 2430 باید از تیغه ای با قطر 235 میلیمتر استفاده کنید. یکی از ویژگی های این محصول قابلیت برش زاویه دار و همچنین قابلیت برش میزی آن می باشد.
همچنین به همراه این دستگاه یک عدد تیغه اره الماسه برای تست برش قرار دارد.
اره گرد بر اکتیو مدل AC 2430 با گارانتی 12 ماهه عرضه می شود.

توضیحات تکمیلی

نام محصول

اره دیسکی اکتیو مدل AC2430

برند

نوع اره

منبع تغذیه

ابعاد

27 × 20 × 35 سانتی متر

وزن

4.5 کیلوگرم

توان

ولتاژ/فرکانس

220 ولت/50 هرتز

نوع برش

چرخشی

کیسه براده

ندارد

قفل سوییچ

دارد

قابلیت کنترل سرعت

ندارد

حفاظ

دارد

قابلیت فارسی بر

دارد

قابلیت برش با زاویه

دارد

سرعت حرکت آزاد

– 4700 دور در دقیقه

ظرفیت برش در چوب

85 میلیمتر

ابعاد صفحه برش

25.4 × 235 میلی متر

قطر تیغه

جنس تیغه

فولاد

مناسب برای برش

MDF , چوب

سایر امکانات

– قابلیت تنظیم عمق برش به منظور بهینه سازی برش
– بدنه خوشدست با طراحی ارگونومیک و عایق دوبل
– دارای دسته با روکش نرم خوشدست و ضد عرق کردن دست
– دارای دسته کمکی جهت افزایش کنترل و کارایی دستگاه
– دارای رابط پلاستیکی جهت خروج گرد و غبار و یا جهت اتصال به مکنده (مانند جاروبرقی)
– دارای موتور قدرتمند جهت افزایش قدرت و کارایی دستگاه
– دارای قفل کن کلید جهت راحتی در استفاده بلند مدت و طولانی از دستگاه

اقلام همراه

– دفترچه راهنما
– خط کش فلزی درجه بندی شده
– آچار جهت تعویض تیغه
– تیغه TCT با 40 دندانه

برند

اکتیو / ACTIVE

معرفی برند اکتیو

مجموعه ابزارآلات اکتیو ACTIVE یکی از تولید کننده های نامدار در ایران است که در سال ۱۳۸۹ پایه گذاری شد و تا کنون ۹ سال از فعالیت و افتخار آفرینی های این برند ارزشمند می گذرد. ابزارآلات اکتیو شامل دسته بندی زیر می باشد: ابزار آلات برقی، ابزار آلات بادی، ابزار آلات برش و سایش، ابزار آلات جوش و برش، ابزار آلات گاراژی، ابزار آلات باغبانی، ابزار آلات دستی، لوازم جانبی.

محصولات برند اکتیو

واحد خدمات پس از فروش این مجموعه، پایبندی به الزامات قانونی و ارائه قطعات با کیفیت را اولویت اصلی برنامه های خود قرار داده است. حمایت و پشتیبانی بلند مدت، سرعت بالای سرویس دهی و ارائه خدمات متعهدانه توسط متخصصین فنی این مجموعه سبب رضایتمندی مشتریان در طول استفاده از محصولات شده است.

سایت کالا عمران افتخار دارد به عنوان نماینده فروش اینترنتی برند اکتیو ACTIVE محصولات این شرکت مانند اره زنجیری - دستگاه پولیش - میخکوب بادی - پیستوله بادی - اره فارسی بر - اره دیسکی - دستگاه دمنده و مکنده - چکش تخریب - تراز لیزری - کمپرسور بادی  و همچنین متعلقات جانبی مانند تیغ اره دیسکی - سنگ برش استیل - سنگ برش آهن را برای بررسی تخصصی مشتریان جمع آوری کرده و با سریع ترین روش های ارسالی برای تهران و شهرستان ارسال نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره دیسکی اکتیو مدل AC2430”