مشاوره خرید و پشتیبانی

021-63941 و 28424663

تعمیرات ابزار در کالا عمران

اشتراک گذاری:

فهرست مطالب

تعمیر ابزار در مجموعه کالا عمران

مجموعه کالا عمران از سال 1380 در بازار ابزار فروشان حسن آباد فعالیت تعمیرات ابزار را شروع نموده است. تیم تخصصی تعمیرات کالا عمران با بهره بری از تجربه چندین ساله خود توانایی تعمیر ابزار آلات را دارند. تنها نمایندگی تعمیرات مجموعه کالا عمران در تهران و بازار ابزار حسن آباد است. تخصص تعمیرکاران مجموعه کالا عمران در قسمت ابزار تخصصی در برند های اروپایی می باشد. در ادامه به لیست خدمات این مجموعه برای مشتریان اشاره خواهیم کرد.

تعمیر ابزار برقی

عمده تخصص همکاران ما در قسمت تعمیر ابزار از برند هیلتی HILTI آلمان می باشد. محصولات برند هیلتی در سبک های دریل های 4 شیار – دریل 5 شیار و همچنین دریل های تخریب می باشند. دیگر برند های تولید کننده ابزار مانند بوشدیوالتمتابوماکیتا و دیگر برند های اروپایی نیز در مجموعه کالا عمران تعمیر و سرویس می شوند. برای تعمیر ابزار آلات از برند های چینی مانند رونیکس – توسن هیوندای – کرون و …  با خود شرکت های فعال این برند ها باید تماس بگیرید.

تعمیر هیلتی
تعمیر تفنگ میخکوب

تعمیر تفنگ میخکوب

تفنگ های میخکوبی بعد از چندین سری شلیک احتیاج به سرویس دارند. در صورتی که سرویس های تفنگ میخکوب انجام نشود دستگاه دیگر امکان شلیک ندارد و باید سرویس اصلی توسط تعمیرکار صورت گیرد. تیم تعمیرات کالا عمران تخصصی کافی به همراه انواع قطعات یدکی را برای تفنگ های میخکوبی دارا می باشند.

 

جدا از تعمیر ابزار در کالا عمران شما می توانید لیست کاملی از انواع قطعه یدکی را در دسته بندی قطعه یدکی فروشگاه مشاهده کنید. در صورت نیاز می توانید لیست قطعات خود را در فروشگاه سایت سفارش دهید و در اسرع وقت همکاران ما در قسمت فروش، محصولات شما را ارسال می کنند. برای تعمیر ابزار برقی خود در شهرستان حتما به تعیرگاه های حرفه ای مراجعه کنید.

تعمیر ابزار برقی هیلتی
تعمیر ابزار برقی
تعمیر ابزار برقی هیلتی
تعمیر ابزار

فهرست مطالب

داغ ترین های مهندسی
دستکش ایمنی
دستکش ایمنی

دست به عنوان یکی از

بست لوله و کاربرد آن

معمولا انواع بست لوله (pipe

چکش تخریب
راهنمای خرید انواع چکش تخریب

هنگام خرید چکش تخریب که

انواع اره را بشناسید

ابزار‌ها انواع بسیار مختلفی دارند

نحوه کار با تراز لیزری
نحوه کار با تراز لیزری

تراز لیزری یک ابزار است

ردیاب
ردیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ردیاب یا مکان یاب دستگاهی

تبلیغات
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
کالا عمران را در فضای مجازی دنیال کنید

شبکه‌های اجتماعی کالا عمران سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار مهندسی، معماری وابزار است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی کالا عمران را دنبال کنید.

  • Instagram
  • whatsapp
  • Youtube