مشاوره خرید و پشتیبانی

021-63941 و 28424663

وزن مخصوص چسب هیلتی

اشتراک گذاری:

فهرست مطالب

وزن مخصوص چسب هیلتی

چسب های کاشت از برند هیلتی در کد های مختلفی تولید و ارائه می شوند. چسب های دو جرئی کاشت در دسته بولت شیمایی قرارمی گیرند. دلیل سبک های مختلف این چسب ها وجود مصالح ساختمانی و سایز بندی مختلف راد یا آرماتور می باشد. از چسب های کاشت برند هیلتی تنها 3 کد برتر آن وارد کشور می شوند. کد هایی که داخل ایران وارد می شوند به ترتیب چسب HIT – RE100 / چسب HIT – RE 500V3 / چسب HIT – HY 200R می باشند. در این مقاله قصد داریم به وزن مخصوص چسب هیلتی بپردازیم.

چسب HIT – RE 100

چسب کاشت RE 100 دارای حجم 500 میلی لیتر و حجم چگالی آن برابر با 710 گرم می باشد. برای تزریق این چسب باید از گان تزریق خود برند هیلتی به کد HDM 500 به همراه کاتریج مشکی رنگ استفاده کرد. برای خرید و بررسی اطلاعات فنی این محصول می توانید به فروشگاه آنلاین کالا عمران مراجعه کنید.

چسب re 100

چسب HIT – HY 200R

چسب کاشت HY 200R دارای حجم 500 میلی لیتر و حجم چگالی آن برابر با 890 گرم می باشد. برای تزریق این چسب باید از گان تزریق خود برند هیلتی به کد HDM 500 به همراه کاتریج قرمز رنگ استفاده کرد. برای خرید و بررسی اطلاعات فنی این محصول می توانید به فروشگاه آنلاین کالا عمران مراجعه کنید.

چسب HY 200 R

چسب HIT – RE 500V3

چسب کاشت RE 500 V3 دارای حجم 500 میلی لیتر و حجم چگالی آن برابر با 705 گرم می باشد. برای تزریق این چسب باید از گان تزریق خود برند هیلتی به کد HDM 500 به همراه کاتریج مشکی رنگ استفاده کرد. برای خرید و بررسی اطلاعات فنی این محصول می توانید به فروشگاه آنلاین کالا عمران مراجعه کنید.

چسب RE 500 V3

نکات مهم قبل از خرید کالا

اعتباری که محصولات برند هیلتی در سال های اخیر کسب کرده اند بر اساس آزمایشات گوناگونیست که این شرکت بر روی محصولات خود انجام می دهد. این آزمایشات در شرایط مختلف آب و هوایی و بر روی مصالح مختلف ساختمانی و همچنین در سایز های مختلف راد و آرماتور انجام می شود. برای مشاهده این اسناد می توانید به بخش اطلاعات فنی مراجعه کنید. در ادامه به نکاتی می پردازیم که از قبل از خرید محصول باید به آن ها توجه کنید.

  • تاریخ انقضا محصول بر اساس تاریخ میلادی بر روی بدنه چسب به صورت لیزری حک شده است.
  • محصول حداقل باید 1 ماه تاریخ انقضا داشته باشد تا کارایی درستی از خود نشان دهد.
  • تمامی چسب های برند هیلتی در کارتن های 20 عددی و به صورت پلمپ داخلی وارد ایران می شوند.
  • شرایط نگه داری و دمای محیط از مهم ترین عوامل برای نگه داری این محصولات می باشد.
  • فروشنده این کالا باید محصول را به صورت تک به تک به خریدار نشان دهد تا خریدار از سلامت فیزیکی کالا مطمئن شود.

خرید از فروشگاه کالا عمران و خدمات این مجموعه

مجموعه کالا عمران  طی سال های گذشته محصولات برند هیلتی را با خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه کرده است. محصولاتی مانند چسب های کاشت که نیاز به محیطی استاندارد برای نگه داری دارند نیز در این مجموعه در انبار هایی با تهویه و دمای مناسب نگاه داری می شوند. کارشناسان این مجموعه وظیفه محاسبات میزان مصرفی چسب را برای مشتریان خود به صورت رایگان انجام می دهند.

برای دریافت مشاوره از کارشناسان مجموعه کالا عمران از طریق تماس تلفنی و همچنین پیام رسان تلگرام – واتس اپ – اینستاگرام با ما در ارتباط باشید. تمامی مطالب ارائه شده توسط سایت کالا عمران تهیه شده است.

فهرست مطالب

داغ ترین های مهندسی
دستکش ایمنی
دستکش ایمنی

دست به عنوان یکی از

بست لوله و کاربرد آن

معمولا انواع بست لوله (pipe

چکش تخریب
راهنمای خرید انواع چکش تخریب

هنگام خرید چکش تخریب که

انواع اره را بشناسید

ابزار‌ها انواع بسیار مختلفی دارند

نحوه کار با تراز لیزری
نحوه کار با تراز لیزری

تراز لیزری یک ابزار است

ردیاب
ردیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ردیاب یا مکان یاب دستگاهی

تبلیغات
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
کالا عمران را در فضای مجازی دنیال کنید

شبکه‌های اجتماعی کالا عمران سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار مهندسی، معماری وابزار است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی کالا عمران را دنبال کنید.

  • Instagram
  • whatsapp
  • Youtube