مشاوره خرید و پشتیبانی

021-63941 و 28424663

هیلتی در کالا عمران

اشتراک گذاری:

فهرست مطالب

تنوع محصولات برند هیلتی در مجموعه کالا عمران

کالا عمران فعالیت خود برای محصولات برند هیلتی HILTI آلمان را از سال 1380 شروع کرده است. در ابتدا تنها محصولات سیستم بولت مکانیکی و بولت شیمیایی و سپس سیستم میخکوبی نیز به سبد محصولات این برند در فروشگاه کالا عمران اضافه شد. هم اکنون بیش از 400 محصول در 20 دسته از برند هیلتی به همراه قطعات یدکی ابزار آلات را می توانید در فروشگاه آنلاین کالا عمران مشاهده کنید. فروش محصولات به همراه ارائه خدمات برند هیلتی از مزیت های مجموعه کالا عمران می باشد.

تیم فنی و کارشناسان این محموعه همواره به مشتریان و علاقه مندان برند هیلتی کمک می کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. تمامی محصولات برند هیلتی در مجموعه کالا عمران دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد و مشتریان می توانند به صورت حضوری در فروشگاه مرکزی این مجموعه از محصولات برند هیلتی بازدید کنند.

فروش ابزار با متعلقات مصرفی و جانبی

در صورتی که از ابزار هیلتی استفاده می نمایید پیشنهاد کارشناسان کالا عمران استفاده از متعلقات مصرفی خود برند هیلتی می باشد. متعلقات مصرفی ابزار برقی مانند قلم تخریب – مته 4 شیار – مته 5 شیار – صفحه سنگ فرز – بتن ساب و یا در سیستم میخکوبی نیز متعلفات میخ و چاشنی از خود برند هیلتی در این مجموعه موجود می باشند.  استفاده از متعلقات چینی بی کیفیت امکان صدمه به دستگاه را بالا می برد.

نمایندگی هیلتی

هم نو هم دست دوم

محصولات دست دوم در برند های اروپایی نیز طرفداران خود را دارد. دلیل این محبوبیت کیفیت بالای بدنه و قطعات داخلی بوده و خرید ابزار دست دوم مخصوصا از برند هیلتی کارایی بالایی هنگام کار دارد. در کشور های اروپایی پس از اتمام زمان بیمه، دستگاه باید از کشور خارج شود و این دستگاه ها وارد محدوده خاورمیانه می شوند. تمامی محصولات دست دوم از برند هیلتی در مجموعه کالا عمران وارداتی بوده و این مجموعه دستگاه دست دوم که اپراتور ایرانی با آن کار کرده است را به فروش نمی رساند.

تنها فروش نیست، لیست خدمات و خدمات پس ار فروش

یکی از تفاوت های فروشگاه کالا عمران نسبت به دیگر فروشندگان برند هیلتی در ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. فروش بدون ارائه خدمات به معنی از دست دادن مشتری می باشد. تمامی ابزار برقی مانند دریل تخریب و یا دریل 3 حالته بعد از مدتی احتیاح به سرویس و یا تعویض قطعات دارند که تمامی این خدمات را می توانید در مجموعه کالا عمران تجربه کنید. پیدا مردن قطعات اصلی ابزار برقی همیشه مشکل خریداران محصولات برند هیلتی بوده و به ناچار مجبور به استفاده از قطعات متفرقه از دیگر برند ها می شدند اما هم اکنون لیست کاملی از قطعات یدکی را می توانید به راحتی در فروشگاه کالا عمران مشاهده کنید. در ادامه لیستی از خدمات مجموعه کالا عمران برای برند هیلتی را معرقی می کنیم.

  • سرویس اتواع ابزار برقی مانند دریل چکشی – دریل 5 شیار – دریل 4 شیار – قرز و مینی فرز و …
  • تعویض قطغات اصلی از خود برند هیلتی و یا دیگر تعویض قطعات از دیگر برند ها در صورت درخواست مشتری
  • فروش مستقیم قطعات ابزار برقی این برند به مشتریان در هر کجای ایران
  • سرویس ابزار دستی مانند تفنگ میخکوبی و تعویض قطعات از خود برند

نمایندگی هیلتی

تنها فروش نیست، کنار شما در پروژه

برای خیلی از مشتریان که در پروژه های بزرگ مشغول به فعالیت هستند، نیاز مشاهده کالا در پروژه و ارائه خدمات فنی و تست محصول وجود دارد. این محموعه افتخار دارد در صورتی که مشتری پروژه خود را به این مجموعه معرفی کند تیم فنی کالا عمران برای ارائه خدمات فنی به پروژه ورود پیدا کند و محصولات در خواستی را به نمایش و یا تست قرار دهد. در صورتی که در انتخاب محصولات برند هیلتی و یا دیگر برند های اروپایی مانند برند فیشر آلمان به مشکل برحوردید تنها با یک تماس هر دو محصول درخواستی شما به پروژه ارسال خواهد شد.

تنها فروش نیست، از فروش محصولات برند هیلتی لذت می بریم

اگر جزو دوست داران ابزار هستید می دانید که داشتن ابزاری با کیفیت قطعات و طراحی شکل طاهری به روز تا چه میزان می تواند لذت بخش باشد. به عنوان یک ابزار دوست به شما اطمینان می دهم که داشتن محصولات هیلتی در سرعت روند کاری نیز اثر به سزایی می گذارد. مهندسی و تکنولوژی به روز آلمانی را می توانید در محصولات برند هیلتی مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. فروش و خدمات محصولات برند هیلتی برای ما افتخار بزرگی است و از آن لذت می بریم.

نمایندگی هیلتی

فهرست مطالب

داغ ترین های مهندسی
دستکش ایمنی
دستکش ایمنی

دست به عنوان یکی از

بست لوله و کاربرد آن

معمولا انواع بست لوله (pipe

چکش تخریب
راهنمای خرید انواع چکش تخریب

هنگام خرید چکش تخریب که

انواع اره را بشناسید

ابزار‌ها انواع بسیار مختلفی دارند

نحوه کار با تراز لیزری
نحوه کار با تراز لیزری

تراز لیزری یک ابزار است

ردیاب
ردیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ردیاب یا مکان یاب دستگاهی

تبلیغات
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
کالا عمران را در فضای مجازی دنیال کنید

شبکه‌های اجتماعی کالا عمران سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار مهندسی، معماری وابزار است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی کالا عمران را دنبال کنید.

  • Instagram
  • whatsapp
  • Youtube