مشاوره خرید و پشتیبانی

021-63941 و 28424663

معرفی محصولات و برند هیلتی HILTI

اشتراک گذاری:

فهرست مطالب

معرفی برند هیلتی

هیلتی Hilti جزو یکی از قدیمی ترین برند های تولید کننده ابزار آلات در دنیا می باشد. اصلیت این برند برای کشور لیختن اشتاین که در جوار کشور سوئیس و آلمان است می باشد. دفتر اصلی این کشور در کشور آمریکا می باشد و این برند در اکثر کشور های دنیا نمایندگی فعال دارد. کارخانه های تولید کننده محصولات هیلتی در 9 کشور آسیایی و اروپایی فعالیت می کنند. تعداد کارمندان فعال این شرکت به بیش از 20 هزار نفر می رسد. نکته قابل توجه در مورد این برند به روز رسانی های محصولات بوده که هر ساله خیلی از محصولات در دسته بندی های مختلف به روز رسانی و بهتر می شوند.

این اصلاح نادرست که هر ابزاری که توانایی تخریب را داشته باشد به آن هیلتی گفت شود از زمان قدیم تا به امروز در بین ابزار دوستان و خریداران ابراز ایرانی رایج است. محصولات برند هیلتی از لحاظ کیفیت و طول عمر کاملا ثابت شده هستند و در کنار کیفیت بالای محصولات قیمت بالا را نیز باید در نظر داشته باشید. ابزار آلات ساخت کشور های اروپایی نسبت به برند های آسیایی از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما محصولات هیلتی از برند های اروپایی مانند بوش و یا دیوالت نیز  از لحاظ کیفیت و قیمت بالا تر است.

نمایندگی هیلتی

مجموعه کالا عمران افتخار دارد از سال 1380 بر روی این برند معتبر فعالیت داشته باشد. تنوع کاملی از محصولات برند هیلتی را می نواتید در فروشگاه آنلاین کالا عمران مشاهده و بررسی کنید. مشاوره تخصصی محصولات برند هیلتی توسط کارشناسان این مجموعه برای مشتریان صورت می گیرد. برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید از طریق … . ذر اذامه این مقاله به تنوع محصولات برند هیلتی می پردازیم.

 

تنوع محصولات برند هیلتی

دسته بندی های زیر بخشی از فعالیت و محصولات برند هیلتی بوده که در این مقاله به آن ها اشاره می کنیم

  • سیستم سوراخکاری و برش الماسه
  • سیستم نصب تاسیسات
  • سیستم بولت مکانیکی و شیمیایی
  • سیستم میخکوبی
  • ابزارآلات برقی
  • ابزارآلات شارژی
  • سیستم آتش بند
  • متعلقات جانبی

سیستم سوراخکاری و برش الماسه

منظور سیستم سوراخکاری و برش الماسه همان کرگیری در بتن می باشد. برای تخریب و یا اصلاح بتن می بایست هیچ ضربه ای بر بتن وارد نشود. این سیستم به دو بخش سوراخکاری به معنی استفاده از دریل و مته کرگیری و سیستم برش به معنی استفاده از دستگاه برش وال سا یا همان کاتر و تیغه تقسیم می شوند. بیشترین استفاده از این سیستم در قسمت سوراخکاری و استفاده از دریل و مته کرگیری می باشد.

برند هیلتی انتخاب اول خیلی از همکاران اجرا کننده این سیستم می باشد. در میان دریل های کرگیری برند هیلتی کد DD200 از تمامی نمونه های موجود بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. برند های اروپایی مانند دیوالت و بوش نیز در این سیستم تولیدات با کیفیتی دارند اما از لحاظ طول عمر دستگاه و قطعات برند هیلتی از تمامی برند ها بالاتر می باشد. کیفیت محصولات هیلتی در حدی است که دستگاه های دست دوم این برند نیز خواهان دارد برای خرید دریل کرگیری دست دوم هیلتی می توانید با کارشناسان مجموعه کالا عمران در ارتباط باشید.

نمایندگی هیلتی

سیستم نصب تاسیسات

در پروژه های عمرانی بزرگ مانند مال ها و بیمارستان ها از سیستم تاسیسات نوین استفاده می شود. به کمک این سیستم تمامی لوله های آب، فاضلاب و گاز و همچنین تمامی سیم کشی های برق پروژه به کمک پروفیل و متعلقات جانبی نصب از سقف هدایت می شود. این سیستم در دسته بندی های سبک – متوسط و سنگین تقسیم می شوند. این سیستم تشکیل شده از پروفیل و متعلقات جانبی می باشد که به کمک آن ها می توان سیستم مدولاری اختصاصی طراحی کرد.

برند هیلتی در این زمینه پیشرو بوده و در پروژه های بزرگی مانند ایران مال – پالادویم و ارگ تجریش از سیستم تاسیسات این برند استفاده شده است. پروفیل و متعلقات به کار رفته در پروژه ها را می توانید به راحتی در پارکینگ های این پروژه ها مشاهده کنید. قیمت های تمام شده پروفیل های هیلتی بسیار بالا بوده و از لحاظ اقتصادی در بعضی از پروژه ها قابل قبول نمی باشد. برای دریافت مشاوره در خصوص پروفیل و متعلقات با کیفیت و قیمت مناسب تر می توانید با کارشناسان مجموعه کالا عمران از طریق تماس تلفنی در ارتباط باشید.

نمایندگی هیلتی

ابزار آلات

مجموعه هیلتی در درسته بندی ابزار آلات به صورت کاملا تخصصی کار می کند. در قسمت ابزار آلات این برند می توان به ابزار برقی – ابزار شارژی – ابزار برش – ابزار کرگیری – ابزار برش الماسه و جارو برقی اشاره کرد. در ادامه به توضیحی مختصر برای دسته بندی های ابزارآلات هیلتی می پردازیم. تمامی این محصولات با توضیحات کامل و بررسی تخصصی در فرشگاه کالا عمران موجود می باشند.

ابزار برقی هیلتی

ابزار آلات برقی

در دسته بندی های ابزار برقی می توان به انواع دریل – فرز – اره – جارو برقی اشاره کرد. در میان تمام ابزار آلات برقی برند هیلتی دریل های هیلتی جزو معروف ترین آن ها می باشد. تنوع کاملی از توان و وزن های مختلفی در این برند برای مشتریان در نظر گرفته شده است. دریل های 4 شیار با بازه وزنی 2 الی 4 کیلو برای کار های سبک و در ارتفاع و همچنین دریل های 5 الی 8 کیلو گرم برای سوراخکاری های سایز بالا و تعداد از تنوع دریل های 3 کاره برند هیلتی می باشد. یکی از معروف ترین محصولات هیلتی دریل های تخریب آن می باشد. دریل های تخریب این برند از وزن 5 الی 30 کیلو گرم تنوع دارند و از لحاظ توان و قدرت هر ضربه با هم متفاوت هستند.

دیگر محصولات این برند مانند فرز آهنگری – فرز سنگبری – اره برقی و … مانند دریل های این برند معروف و پر استفاده نیستند. نکته قابل توجه در مورد دریل های برقی هیلتی به روز رسانی قطعات داخلی و شکل ظاهری آن ها است. کیفیت بدنه محصولات برند هیلتی بسیار بالا و در بین برند های برتر تولید کننده ابزار مثال زدنی است.

ابزار آلات شارژی

دریل های شارژی این برند درکنار پیچ گوشتی های شارژی به دلیل قدرت بالا، وزن مناسب و کیفیت بدنه طرفداران خود را دارند. به طور مثال یکی از گروه طرفداران دریل شارژی، کوهنوردان می باشند. در نمونه های پیچ گوشتی شارژی کیفیت مواد اولیه مثال زدنی می باشد. حساسیت و بازخورد این ابزارآلات در کنار کیفیت مناسب سبب شده که قیمت این دسته از محصولات نسبت به دیگر برند های اروپایی بالاتر باشد.

ابزار برقی هیلتی

سیستم بولت مکانیکی و شیمیایی

یکی از دسته بندی محصولاتی که برند هیلتی در آن پرچم دار است سیستم بولت مکانیکی و شیمیایی است. کد های فنی محصولات هیلتی در این دسته بر وری خیلی از محصولات دیگر نیز دیده می شود. در بیشتر پروژه های عمرانی ایرانی و خارجی از بولت های مکانیکی و شیمیایی این برند استفاده می شود. در سیستم بولت مکانیکی محصولات در 3 دسته : باربری سبک – باربری متوسط و باربری سنگین دسته بندی می شوند. از معروف ترین محصولات در این دسته می توان به انکر از داخل رزوه HKD – بولت HSA – بولت HST II و بولت فوق سنگین HSL 3 اشاره کرد.

قبل از این که به معرفی محصولات در سیستم بولت شیمیایی بپردازیم باید به آزمایشات پیاپی کمپانی های مختلف بر روی این محصولات اشاره کنیم. شرکت هیلتی علاوه بر آزمایشگاه های مدرن خود، محصولات بولت مکانیکی و بولت شیمیایی خود را برای تست و گرفتن تائیدیه های معتبر به آزماشگاه های کمپانی هایی مانند DIBT هر ساله ارسال می کند. در سیستم بولت شیمایی می توان به چسب های کاشت مانند HIT-RE100 / HIT-RE500V3 / HIT-HY200R اشاره کرد.

بولت هیلتی

سیستم میخکوبی

هیلتی در این دسته از محصولات نیز نوآور و پرچم دار می باشد. اولین تفتگ های هیلتی در دهه 90 میلادی صنعت ساختمان سازی را متحول کرد. اولین نمونه های تقنگ هیلتی به کد فنی DX450  می باشد. بعد از گذشت حدود 3 دهه هنوز هم کشور های آسیایی نمونه کپی شده تفنگ میخکوب DX450 را تولید می کنند. عمل شلیک میخ به وسیله همکاری چندین قطعه مکانیکی و با کمک نیروی چاشنی انجام می شود. امروزه این سیستم در هیلتی به روز رسانی های مختلفی داشته و عملکرد شلیک و ایمنی نسبت به نمونه های اولیه بسیار بهتر شده است. از بهترین نمونه های میخکوب که همراه با چاشنی عمل می می کنند تقنگ DX 460 و DX 2 می باشد. عمل میخکوبی در مصالح سبک نیز توسط تفنگ هایی مانند GX 120 انجام می شود.

تفنگ هیلتی

متعلقات جانبی

یکی از ویزگی ها و یا نقطه ضعف های این برند در استفاده از لوازم جانبی آن می باشد. در دریل 3 حالته و یا دریل های تخریب این می بایست حتما از قلم های خود برند هیلتی استفاده کرد. و یا در سیستم میخکوبی می باسیت از میخ و چاشنی های هیلتی استفاده کرد. البته استفاده از لوازم جانبی خود برند هیلتی در طول عمر دستگاه بسیار تاثیر گذار است. در دسته بندی ها متعلقان جانبی می توان به مته چهار شیار – مته پنج شیار – قلم پنج شیار – قلم شش شیار و میخ چاشنی اشاره کرد.

قطعه یدکی

تمامی قطعات یدکی برای ابزار آلات برقی این برند در فروشگاه کالا عمران موجود می باشد. قطعات یدکی موجود از خود برند هیلتی بوده و هیچ گونه نمونه مشابه و یا تقلبی در کالا عمران موجود نمی باشد. کاربران محترم می توانند قطعات یدکی مورد نظر خود را خریداری کرده و یا دستگاه خود را برای تعمیرگاه کالا عمران ارسال کنند تا همکاران ما دستگاه را سرویس و قطعات معیوب را تعویض کنند.

قطعه یدکی هیلتی

مجموعه کالا عمران افتخار دارد تنوع کاملی از محصولات برند هیلتی را در فروشگاه آنلاین و یا فروشگاه مرکزی خود داشته باشد. متقاضیان محترم می توانند سفارشات محصولات هیلتی خود را از طریق تماس تلفنی و همچنین پیام رسان تلگرام – واتس اپ – اینستاگرام برای کالا عمران ارسال کنند. تمامی مطالب ارائه شده توسط سایت کالا عمران تهیه شده است.

فهرست مطالب

داغ ترین های مهندسی
دستکش ایمنی
دستکش ایمنی

دست به عنوان یکی از

بست لوله و کاربرد آن

معمولا انواع بست لوله (pipe

چکش تخریب
راهنمای خرید انواع چکش تخریب

هنگام خرید چکش تخریب که

انواع اره را بشناسید

ابزار‌ها انواع بسیار مختلفی دارند

نحوه کار با تراز لیزری
نحوه کار با تراز لیزری

تراز لیزری یک ابزار است

ردیاب
ردیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ردیاب یا مکان یاب دستگاهی

تبلیغات
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در تلگرام دنبال کنید
ما را در اینستاگرام دنبال کنید
کالا عمران را در فضای مجازی دنیال کنید

شبکه‌های اجتماعی کالا عمران سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار مهندسی، معماری وابزار است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی کالا عمران را دنبال کنید.

  • Instagram
  • whatsapp
  • Youtube

2 پاسخ

  1. چسب هیلتی تقلبی هم داره ؟

  2. درود بر شما
    نه قربان محصولات هیلتی هیچگونه نمونه تقلب ندارند

دیدگاهتان را بنویسید